Elvebredden...

Elvebredden...

lørdag 29. juni 2019

Hagevandring i "Torils Garden" torsdag 4. juli kl. 18.00

Hageeiere rundt omkring rapporterer om enorme mengder knopper og blomster i år, og en fantastisk roseblomstring har startet.

                            Foran huset springer mengder av roser ut hver dag (1.7)             

Foran huset springer mengder av roser ut hver dag (29/6)

Det er i dag, lørdag nærmere 60 forskjellige roser som har startet blomstringen, og enda flere som står med knopper - noen fortsatt med lovnad om blomstring først om noen dager, andre er i ferd med å åpne seg.  
De store buskene langs "elvebredden" er nå på sitt vakreste..

Hage- og roseglede er til for å deles, og jeg inviterer derfor til hagevandring kommende torsdag.  Har du lyst, er du hjertelig velkommen:

Navn, adresse og tlf: Toril Linnerud, Markveien 13, 1391 Vollen, tlf: 916 56 097
Hagevandring i «Torils Garden».  En hage med godt over 200 roser og mengder av stauder og klematis. I og utenfor drivhuset vokser det diverse snadder som salater, druer, tomater og agurker. 
Parkering forbi huset videre opp i Markveien, gresslette høyre side.
Mary Rose i samplanting med Geranium Cantabrigiense Biokovo

1 kommentar:

  1. Hei Toril.
    Jeg må nok nøye meg med bildene fordi det blir for langt å reise, men du verden så gjerne jeg skulle ha besøkt rosehagen din! Lykke til med hagevandring og nyt hver dag med nye roseknopper som springer ut.
    Her på Vestre Toten hvor jeg bor, har rosene bare såvidt begynt å åpne seg.
    Det er en herlig tid vi har foran oss :)
    Ønsker deg en fin søndag!

    SvarSlett