Elvebredden...

Elvebredden...

søndag 14. juli 2019

Winter - linselusa....

Winter følger stort sett trofast med meg rundt i hagen, både når jeg tar morgenkaffen, luker, steller, tar bilder etc. etc.

Her snek han seg med inn på et bilde som egentlig skulle være av Camelot, og han er foreviget på en av favorittplassene hans... med utsikt til og kontroll over både naboens robotgressklipper og tilfeldige rådyr som passerer.
Winter sørger for at rådyrene holder seg på utsiden av eiendommen vår, og det er jeg spesielt glad for på denne tiden av året.
Hagen står nå virkelig i full blomst og har vel aldri vært flottere.  Bare å nyte - deilig med hagesommer.

1 kommentar:

  1. Fantastisk rosebue, har tenkt på bue men ikke med roser min hund er venn med rådyrne og de spiser kknopper. Så må satse på noe annet i min bue. Men denne skulle jeg gjerne hatt😄skikkelig bra jobba.

    SvarSlett